
کی گفته تنهایی چیز بدیه؟؟ من اصولن آدم اجتماعی و برونگرایی هستم. این انقد واضحه و درصد برونگراییم انقد بالاست که نیازبه هیچ توضیحی نداره. اما خب، خیلی وقتا تنها میمونم. نه که کسی نخوادم، معمولا این منم که سخت گیرم و با هرکسی رفت و آمد نمیکنم. اگرچه گاهیم پیش میاد، مخصوصا وقتی با یه عده صمیمی میشم، که خیلی جاها منونبینن. و خب اینمبخاطر رفتارای خودمه، جوری که حس میکنن خیلیم مهم نیست برام. یا شاید چون ناراحت نمیشم، یا ناراحتیمو بروز نمیدم.نمیدونم. اما امروز روز خوبی بود. یه روز تنهای عالی. تنهایی ر...
ادامه مطلب
دلم میخواد به اندازه تمام دفعاتی که پلک نزدم تا اشکام نریزه گریه کنم. هرکسی تو زندگیش یه ناراحتیایی داره که هیچکس نمیدونه. که به هیچکس نگفته و حتی نمیخواد بگه. زخمایی داره که به موقع درمان نشدن و دیگه خوب نمیشن. چیزایی هست تو گذشته هر آدم، که هیچوقت دلش نمیخواد واسه آدمای جدید زندگیش تعریف کنه. چون نمیخواد بدونن چقد زخمیه، چقد اذیت شده. چون مال گذشته هاست. احمقانس، بچگانس، اما هنوز اذیت میکنه. هنوز اذیت میکنه....
ادامه مطلب