BREATH OF LIFE

متن مرتبط با «how to make yourself feel better after someone dies» در سایت BREATH OF LIFE نوشته شده است

how to make yourself feel somebody

  • نیلوبلاگ

    کی گفته تنهایی چیز بدیه؟؟ من اصولن آدم اجتماعی و برونگرایی هستم. این انقد واضحه و درصد برونگراییم انقد بالاست که نیازبه هیچ توضیحی نداره. اما خب، خیلی وقتا تنها میمونم. نه که کسی نخوادم، معمولا این منم که سخت گیرم و با هرکسی رفت و آمد نمیکنم. اگرچه گاهیم پیش میاد، مخصوصا وقتی با یه عده صمیمی میشم، که خیلی جاها منونبینن. و خب اینمبخاطر رفتارای خودمه، جوری که حس میکنن خیلیم مهم نیست برام. یا شاید چون ناراحت نمیشم، یا ناراحتیمو بروز نمیدم.نمیدونم. اما امروز روز خوبی بود. یه روز تنهای عالی. تنهایی ر...

    ادامه مطلب